Dimarts assolellat a les portes d’una pujada de temperatura

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dimarts amb predomini del temps assolellat i un ambient que de mica en mica es va tornant més calorós. Darrer matí amb temperatura relativament baixa i mínima al voltant dels 16 ºC, amb una temperatura màxima que fregarà els 30 ºC.

El vent tan avui com les tardes vinents passa a component sud aportant aire més càlid i humit i, per tant, la xafogor tornarà a fer-se notar aquesta setmana. A la costa bon estat de la mar avui amb lleuger marejol i onades màximes inferiors a mig metre.

Demà puja més la temperatura amb valors caniculars per sobre els 32 ºC a l’interior del Baix Empordà amb calor i xafogor més acusada entre dimecres i divendres.

- Publicitat -
- Publicitat -

Calonge impulsa un aparcament soterrat i una nova zona verda a l’entorn del Fontova

El ple de Calonge i Sant Antoni aprova provisionalment la modificació del POUM al sector del Fontova. El projecte inclou un aparcament soterrat amb accessos pel carrer Rutlla, una gran zona verda i un edifici amb habitatge assequible. Ara, la decisió final recau en Urbanisme de Girona.

Altres notícies