Inici de setmana amb xafogor acusada

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La setmana comença amb predomini de temps assolellat i sols alguns intervals de núvols baixos i mitjans  les primeres hores del matí al litoral.

Dilluns de sol i calor amb una temperatura màxima que puja fins als 35 ºC a l’interior del Baix Empordà i de 30 a 32ºC a la costa amb marcada xafogor. La darrera nit ha estat tropical i la temperatura mínima s’ha mantingut entre els 20 i 24 ºC.

El vent serà de component sud, sud-oest, un garbí que tant avui com demà a la tarda bufarà amb força moderada i cops màxims de 40 a 50 km/h.

A les platges hi ha maror amb onades d’entre 0,5 i 1 metre aquesta tarda a causa del vent de sud. Demà i dies vinents pocs canvis amb sol i calor i sense pluja a la vista.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Ginestà i Nil Moliner uneixen veus en una nova cançó que arribarà el 4 de setembre

Ginestà i Nil Moliner han anunciat una nova col·laboració que arribarà a les plataformes digitals el pròxim 4 de setembre. El grup ho ha fet públic aquest dilluns a través de les xarxes socials, on ha revelat també el títol de la cançó: ‘Amb qui estaràs?’. El tema va començar a escriure’s fa mesos i
- Publicitat -spot_img

Altres notícies