Inici de setmana amb xafogor acusada

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner Tancaments Albert

La setmana comença amb predomini de temps assolellat i sols alguns intervals de núvols baixos i mitjans  les primeres hores del matí al litoral.

Dilluns de sol i calor amb una temperatura màxima que puja fins als 35 ºC a l’interior del Baix Empordà i de 30 a 32ºC a la costa amb marcada xafogor. La darrera nit ha estat tropical i la temperatura mínima s’ha mantingut entre els 20 i 24 ºC.

El vent serà de component sud, sud-oest, un garbí que tant avui com demà a la tarda bufarà amb força moderada i cops màxims de 40 a 50 km/h.

A les platges hi ha maror amb onades d’entre 0,5 i 1 metre aquesta tarda a causa del vent de sud. Demà i dies vinents pocs canvis amb sol i calor i sense pluja a la vista.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner Tancaments Albert

La Bisbal d’Empordà reivindica el paper de les dones durant la Guerra Civil amb unes jornades

La Bisbal d’Empordà acollirà aquest dissabte 24 d’octubre unes jornades dedicades al paper de les dones durant la Guerra Civil espanyola. El Teatre Mundial serà l’escenari de conferències, un documental i un concert. La proposta vol recuperar la memòria de les milicianes i brigadistes. El programa es completarà al novembre amb una sortida als espais de memòria de l’exili republicà.
- Publicitat -
Banner dietetica genciana

Altres notícies