Dimecres d’ambient càlid amb ascens de la temperatura

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dimecres en conjunt predominarà el temps assolellat amb el pas d’alguns intervals de núvols, que al llarg del dia poden deixar mig ennuvolat el cel. El vent predominant serà de component sud, sud-oest, un garbí que bufarà amb cops de fins a 40 km/h.

El protagonista de la jornada torna a ser l’ambient càlid o calorós. La temperatura la passada matinada s’ha situat entre els 16 ºC i 19 ºC de mínima, arribant a enregistrar una passada nit tropical en punts de la costa com a l’Estartit sense baixar dels 20ºC.
La temperatura màxima assolirà els 30ºC en punts de l’interior del Baix Empordà, en un dia on el temps de tardor brillarà per la seva absència.

Aquesta setmana, però, ens visitaran altres sistemes frontals, i entre demà a la nit i matí de dissabte la inestabilitat serà més gran amb ruixats que localment poden anar acompanyats de tempesta divendres. La temperatura serà notablement més baixa divendres i sobretot dissabte amb un ambient més fred de tardor i temps més inestable amb possibles nous ruixats.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Microfusa Summer Fest reunirà xicu, jovedry, soph, Giadda i Alberrrt a La (2) d’Apolo

Microfusa ha anunciat una nova edició del seu Summer Fest, una cita dedicada al talent emergent que tindrà lloc el pròxim 10 de juny a La (2) d’Apolo de Barcelona. El festival comptarà amb un cartell format per xicu, jovedry, soph, Giadda i Alberrrt, cinc artistes que representen algunes de les propostes més destacades de

Altres notícies