Més sol al matí, increment dels núvols al final del dia i vent de garbí

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui dijous esperem un dia encara suau, amb sensacions encara de poca fred. Però començarem a notar l’ennuvolament del cel que ja serà el preàmbul del canvi que ens portarà pluges més de cara a dissabte, a la nostra comarca.

Avui ja no esperem un comencem de jornada gaire ennuvolada, però els núvols aniran guanyant terreny cap al final del dia essent l’indici clar del canvi de temps que ens arriba.

Les temperatures pujaran respecte a ahir i l’ambient càlid de fins a 23-25ºC serà la temperatura màxima que tindrem al migdia. Les temperatures mínimes no baixaran dels 4 ºC.

Un altre aspecte per tenir en compte serà que el vent de component sud, sud-oest bufarà moderat amb cops de més de 50 km/h i això serà sobretot a partir de la tarda i quedant-se durant la nit.

Per demà divendres l’augment de la nuvolositat es farà més important i el dissabte quedarà inestable amb ruixats que podran afectar a la nostra comarca del Baix Empordà.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies