19.3 C
Pals
Dijous, 11 setembre 2025
- Publicitat -

Dimarts ennuvolat i amb risc de ruixats

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui dimarts tindrem un dia fresc i poc assolellat. Ja ahir dilluns va ser un dia gris, amb ruixats, i avui seguirem la mateixa dinàmica d’ambient poc càlid perquè la calor d’estiu, aquests dies ha afluixat. I fins dimecres-dijous no tornarem a notar la suavitat tèrmica. 

La jornada es presenta insegura, molt ennuvolada i amb risc de ruixats. La probabilitat de pluja serà major a la tarda però, no es poden descartar quatre gotes durant el matí. Majoritàriament no seran ruixats molt quantiosos però localment podrien ser intensos amb tempesta. 

Tot plegat no deixarà l’ambient gaire suau i ens mourem amb una forquilla de temperatures que anirà dels 14 ºC mínims als 22 ºC màxims, denotant una lleugera baixada del termòmetre en vistes els últims dies. 

Per tornar a l’estabilitat i a les bones temperatures haurem d’esperar que la setmana avanci mica en mica. Tot i això, encara demà la jornada serà variable, amb risc de ruixats a la nostra comarca. 

- Publicitat -
- Publicitat -

Protecció Civil farà una prova del sistema d’alertes als mòbils a Girona i Catalunya Central el 16 de setembre

El dimarts 16 de setembre a les 10 del matí, Protecció Civil enviarà un missatge de prova als telèfons...

Altres notícies