12.9 C
Pals
Dimarts, 6 maig 2025
- Publicitat -

Punt àlgid de l’episodi de calor

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui la  temperatura toca sostre en un dijous de sol i calor plenament canicular. La temperatura mínima ha quedat al voltant dels 20 ºC la darrera nit, que ha estat xafogosa, i la màxima pot superar els 36 ºC a l’interior del Baix Empordà. El Servei Meteorològic de Catalunya manté un avis de perill per calor intensa a causa d’aquesta elevada temperatura.

A la costa bon estat de la mar aquest matí sols amb lleugera maror cap a la tarda, quan les onades poden superar el mig metre a causa del vent de component sud, que bufarà amb cops de 40 a 50 km/h. 

L’episodi de calor serà però efímer, ja que entre demà i dissabte el vent canvia i passa a component nord i això moderarà la temperatura amb un ambient no tant calorós i un cel més variable. 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Lildami tancarà el cicle dels Petits Camaleons el 24 de maig a l’Apolo

Lildami és el principal precusor de la música urbana cantada en català, sent l’únic artista de l’escena que ha obtingut el Premi Cerverí a Millor lletra i dues vegades consecutives el Premi Enderrock a Millor artista de hip -hop i músiques ubanes. Amb una trajectòria extremadament prolífica i en constant evolució, l’artista és capaç de

Altres notícies