Matí amb pluja i la Tramuntana guanya força

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dimecres comença amb restes de la inestabilitat de la jornada d’ahir, quan vam tenir tempestes que localment van deixar calamarsa o pedra com el cas de Palafrugell, i plourà durant el matí, tot i que a cada hora que passi la probabilitat serà més petita i no s’espera pluja després de migdia.

El cel estarà entre mig i molt tapat, sobretot a l’inici del dia, i la temperatura entre els 12 ºC de mínima i els 23 ºC de màxima. El meteor protagonista, però serà el vent, una Tramuntana que bufarà amb cops d’entre 50 i 60 km/h.

Demà i dies vinents tendència a més estones de sol i recuperació de la temperatura, però dijous i divendres encara amb Tramuntana amb cops forts.

- Publicitat -
- Publicitat -

Gracie Abrams anuncia “Daughter From Hell”, el seu tercer disc, i avança el senzill ‘Hit The Wall’

Gracie Abrams ja ha posat data i títol al seu esperat tercer àlbum d’estudi. La nord-americana publicarà “Daughter From Hell” el pròxim 17 de juliol, tant en format físic com a les plataformes digitals, iniciant així una nova etapa artística marcada per una estètica més fosca i introspectiva. L’artista també ha revelat la portada del

Altres notícies