Matí fresc i assolellat amb més núvols al final del dia

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La darrera setmana de setembre comença amb temps assolellat i ambient fresc o fins i tot fred a primera hora del dia amb una temperatura mínima que s’ha situat entre els 11 i els 14ºC al Baix Empordà. La màxima quedarà confinada entre els 23 i 25 ºC. A la tarda creixement de núvols d’evolució diürna que cap al final del dia deixaran un cel més tapat i localment poden deixar algun plugim o petit ruixat.

El passat cap de setmana la pluja va deixar entre 20 i 40 mm al Baix Empordà, la majoria acumulats entre la nit de divendres a dissabte. Els registres més destacats van ser els més de 30 mm de Torroella de Montgrí, 36 mm a Palafrugell i Calonge, i més de 37 mm a l’observatori de l’Estartit.

Demà pocs canvis a la temperatura amb el pas d’algunes bandes de núvols alts i mitjos al llarg del dia. A mitjà termini, dijous serà una jornada amb més inestabilitat i major probabilitat de pluja.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Miley Cyrus es desfà del cognom i prepara una nova era musical

Miley Cyrus torna a reinventar-se. L’artista ha eliminat el seu cognom de la seva pàgina web oficial i ara es presenta simplement com Miley, un canvi que arriba acompanyat d’una nova identitat visual i de diverses pistes que apunten a una nova etapa musical. El domini MileyCyrus.com redirigeix ara a MileyOfficial.com, on el nom de
- Publicitat -spot_img

Altres notícies