8.7 C
Pals
Dimecres, 28 gener 2026

Matí de cel serè i vent moderat del nord. Final del dia amb més núvols

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El temps d’aquest inici de setmana vindrà marcat per una calor moderada, amb una temperatura entre els 16 ºC de mínima i els 30 ºC de màxima.

Dilluns comença amb cel serè, i de cara al final del dia el cel s’anirà mig ennuvolant. L’episodi de tempestes que afectarà avui la meitat occidental de Catalunya, no arribarà de forma activa a les comarques de l’est, i al Baix Empordà, en tot cas molt a darrera hora del dia o matinada de dimarts, tindríem algun petit i local ruixat.

El vent serà moderat de component nord, i a la costa tindrem maror o forta maror amb onades de metre  a metre i mig a la tarda.

Demà cel més variable, no es descarta algun ruixat feble  de matinada, la temperatura mínima no baixarà tant, i el termòmetre es mourà entre els 19ºC de mínima i els 28ºC de màxima.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:18:16

Els Descarrilats: “Anem enfeinats fins l’últim moment, però el premi es veure la cara del públic”

Els membres de la colla “Els Descarrilats” estan ultimant els preparatius per al Carnaval, amb la il·lusió intacta malgrat les dificultats. Entre l'esforç per acabar les carrosses a temps i les esperades disfresses fetes a mà, els Descarrilats esperen que el resultat d'aquest any sorprengui el públic i els jurats.

Altres notícies