Boira al matí i nit amb pols en suspensió

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner maxilostetic

El temps  d’aquest divendres i de bona part del cap de setmana vindrà marcat,  per una banda, per aquesta sensació tèrmica relativament càlida. Una suavitat que ens acompanyarà avui i fins a inicis de la setmana que ve, tot i a poc a poc la temperatura va baixant, i ja no tindrem valors tan elevats com els 29 ºC de principis d’aquesta setmana. L’altre protagonista de la jornada serà la mala visibilitat: presència de núvols baixos i boires al matí que, juntament amb la pols nord africana en suspensió deixaran un cel brut i enteranyinat, amb una temperatura màxima al voltant dels 26 ºC.

Demà es poden repetir les boires i núvols baixos del matí, vespre i nit localment reduint molt la visibilitat.

La dorsal anticiclònica responsable del temps que ha dominat les darrers setmanes té els dies comptats. Entre dimarts i dimecres de la setmana vinent notarem una normalització de la temperatura, i amb l’eventual pas d’un front més de cara a dimecres, la temperatura recuperarà sensacions de tardor a finals de la setmana que ve. 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner agrienergia

Sexenni anuncien una aturada indefinida

Hi ha etapes que no s’acaben, sinó que simplement necessiten una pausa. És el cas de Sexenni, que ha anunciat una aturada indefinida després d’uns anys marcats per la música, els escenaris i una activitat constant. El grup considera que ha arribat el moment de baixar el ritme, aturar màquines i recuperar energia. Al llarg
- Publicitat -

Altres notícies