Dilluns assolellat, calorós i amb Garbí de tarda

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La darrera semana d’agost comença amb un dilluns calorós, temperatura entre els 18ºC de mínima i fins als 35ºC de máxima.

Predominarà el temps assolellat, però trnasitoriament cap a la tarda el cel pot queda parcialment enteranyinat per núvols alts i mitjos. A la costa marejol al matí, passant a maror a la tarda amb onades d’entre 0,5 i fins a 1 metre, i vent de Garbí que bufarà a partir de migdia amb cops de fins a 50 km/h.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Oncoswim bat rècords en la seva desena edició amb prop de 118.000 euros recaptats per a la recerca contra el càncer

La travessia solidària entre l’Estartit i Calella de Palafrugell ha reunit 33 equips i prop de 200 participants, mentre que la Milla Solidària ha sumat 225 nedadors. Els fons es destinaran a la investigació del càncer de mama triple negatiu i al suport a pacients oncològics.

Altres notícies