Inici de dia fred amb gelades i predomini del temps assolellat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La monotonia anticiclònica, amb la calma tan típica d’aquests casos, ens fa preveure una nova jornada amb poques novetats al cel.

Avui dimarts, podem destacar un dia que serà radiant i que comença glaçat fins ben bé a la línia costanera. No esperem nuvolositat, només de bon matí algun núvol baix o boirina que amb l’efecte del sol ràpidament desapareixeran. També esperem molt de contrast entre les temperatures mínimes que seran de l’ordre dels -3 ºC, i les màximes que podran arribar als 16 ºC. I el mar retornarà a la calma, després dels últims dies que ha estat tan mogut. Així doncs, amb un dia que serà assolellat, i sense pertorbacions a la vista, no esperem grans canvis la meteorologia ni per avui ni per les properes jornades.

- Publicitat -
- Publicitat -

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre renoven el seu conveni de col·laboració

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre han renovat el seu acord. El conveni obre una línia de crèdit de 100 milions d’euros. Els associats tindran condicions preferents per renovar instal·lacions, obtenir liquiditat i millorar la gestió. També rebran suport especialitzat per adaptar els seus negocis a les necessitats actuals del sector turístic local.

Altres notícies