15.3 C
Pals
Dilluns, 17 novembre 2025
- Publicitat -

El TSJC confirma 3 anys i mig de presó per qui va saquejar una autocaravana a l’Estartit

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya confirma 3 anys i mig de presó per al lladre multireincident que va saquejar una autocaravana a l’Estartit.

Va passar el 15 d’agost de 2016. L’alt tribunal català ha desestimat el recurs de la defensa que al·legava que l’empremta del palmell de la mà del processat, que es va localitzar a l’exterior de la caravana, no era prova suficient per condemnar-lo.

L’home va trencar una finestra del vehicle per accedir a l’interior i, un cop dins, va agafar 100 euros en efectiu, un ordinador portàtil, una tablet i documentació de la propietària de la caravana.

El condemnen per un robatori en casa habitada amb agreujant de multireincidència i atenuant de drogoaddicció.

- Publicitat -
- Publicitat -

“SOC AUTOR 2025” apropa el públic al procés creatiu dels músics amb un nou format de converses

El projecte «SOC AUTOR 2025» s’estrena amb un format renovat basat en converses sobre el procés creatiu dels músics, amb l’objectiu de generar un espai de diàleg i reflexió que aproximi el públic a les experiències, influències i metodologies dels artistes. Les sessions, moderades per la periodista cultural Aïda Camprubí, permetran conèixer de primera mà

Altres notícies