21.7 C
Pals
Diumenge, 6 juliol 2025
- Publicitat -

El viatge de les paraules 2×10 – Post Sant Jordi i marxem a Escòcia

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
En aquest nou capítol del Viatge de les paraules fem una revisió a les famoses llistes dels llibres més venuts per Sant Jordi i comentem els llibres que ens hem comprat.

A Mapa de… farem un viatge cultural per les Highlands i les illes. En aquest viatge mostrarem la increïble bellesa dels paisatges remots d’Escòcia, així com la gran diversitat de la seva vida salvatge, la seva fascinant història i les seves tradicions.

Acabem amb la secció Destinació Empordà parlant amb en Rafel Casas de l’editorial Lluny del Ramat i amb alguns autors que participen en el llibre “Històries de Tramuntana”.

- Publicitat -
- Publicitat -

Calella de Palafrugell acaba cantant “El meu avi”, tot i no ser inclosa en el programa oficial

Malgrat que no ha estat inclosa al programa oficial d'aquest any, El meu avi ha tornat a cantar-se aquest...

Altres notícies