17 C
Pals
Dimarts, 14 octubre 2025
- Publicitat -

Els Amics de les Arts, Beth, Ginestà o Sanjosex al Festival Musica’t Pals

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La millor música al millor preu (si és que n’hi ha, de preu). Nascut l’estiu de l’any passat, a plena pandèmia, el festival Musica’t Pals aprofita la millora de la situació sanitària per fer un gran salt endavant i consolidar-se com una de les cites imprescindibles de l’estiu empordanès i una de les propostes musicals més destacades de les Comarques Gironines.

I és que el cartell de la segona edició del festival palsenc, que arrencarà el 3 de juliol i s’allargarà fins el 21 d’agost, inclou noms tan destacats com Els Amics de les Arts, Beth, Sanjosex, In Crescendo, Ginestà i Reggae per Xics. I a això s’hi suma un factor diferencial que cal tenir en compte: alguns concerts són de franc, alhora que d’altres tindran un preu veritablement popular.

Seran un total de sis assalts que s’aniran celebrant a dos espais del municipi empordanès: a la plaça de Catalunya o a la zona del Pavelló. Artistes de renom i de gran qualitat dirigits al públic que gaudeix escoltant música, en la que serà una proposta familiar i per a tots els públics.

Va ser l’any passat quan el Musica’t Pals va prendre el relleu al cicle de Concerts a la Fresca (que van arrencar l’any 2016), essent una de les poques propostes que van mantenir-se tot i la pandèmia de COVID-19. El Musica’t Pals està organitzat per l’Ajuntament de Pals i produït per la promotora Dmusical. Les entrades, encara que els concerts siguin de franc, poden adquirir-se a través del web.

L’entrada Els Amics de les Arts, Beth, Ginestà o Sanjosex al Festival Musica’t Pals ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Neix Brots, el festival que fa florir la cultura des de la terra empordanesa

Del 30 d’octubre al 2 de novembre, el Baix Empordà es convertirà en l’escenari d’una nova experiència cultural que fusiona art, natura i tradició: el Festival Brots. Impulsat per Joventuts Musicals de Torroella de Montgrí i dirigit per Montse Faura, el certamen neix com un homenatge a la pagesia, a la terra i a la

Altres notícies