Els Amics de Manel editen el seu debut “Per Ser Feliç No Cal Permís”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Per Ser Feliç No Cal Permís” és la banda sonora dels moments més especials de les nostres vides fins a dia d’avui. Una nit de farra d’aquelles que fan història, un primer petó en forma de reggeaton, una cançó roquera amb auto-tune on mostrem la part més cursi que tots i totes portem dins quan estem enamorats o també ens posem melancòlics amb una balada i fins i tot podem trobar alguna cançó una mica marrana.

Aquest és el primer disc d’Els Amics de Manel, en el qual hi trobem senzills com ‘Per ser feliç’, ‘Amb tu’ o ‘Platgeta’.

L’entrada Els Amics de Manel editen el seu debut “Per Ser Feliç No Cal Permís” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Una nedada a Palamós reclama més seguretat per als nedadors davant les embarcacions

Una quarantena de persones han participat en una nedada a Palamós per reclamar més seguretat al mar. Les entitats organitzadores demanen normes més clares davant l’augment d’embarcacions recreatives. També reclamen distàncies de seguretat, carrils per nedar i més protecció dels espais naturals. Els nedadors alerten de situacions de risc durant els mesos d’estiu.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies