18.7 C
Pals
Dilluns, 7 juliol 2025
- Publicitat -

Els Bombers intervenen en dos rescats al Baix Empordà

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
L’helicòpter dels Bombers de la Generalitat ha hagut de rescatar aquest matí a Santa Cristina d’Aro un home de 40 anys que s’havia accidentat mentre feia moto de muntanya en una de les pistes forestals de Can Llaurador. Membres del Grup d’Actuacions Especials dels Bombers (GRAE) han fet un gruatge per pujar l’home a l’helicòpter i dur-lo posteriorment on l’helicòpter del Sistema d’Emergències Mèdiques ja l’esperava per fer-ne el trasllat a l’Hospital de la Vall d’Hebron de Barcelona en estat greu.
Posteriorment, han rescatat una dona de 58 anys que havia caigut mentre feia una excursió pels volts del castell de Montgrí, a Torroella de Montgrí. L’avís de l’accident s’ha rebut a les 11.02h i ha fet mobilitzar l’helicòpter amb la unitat GRAE dels Bombers, que després de carregar la dona l’ha evacuada a l’Hospital Universitari Doctor Josep Trueta de Girona amb cops a la cara.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Vida Festival tanca una edició d’èxit amb 32.000 assistents i ja anuncia la primera banda del 2026

El Vida Festival ha tornat a triomfar amb una onzena edició que ha aplegat 32.000 persones al recinte de la Masia d’en Cabanyes de Vilanova i la Geltrú. Durant tres dies —del 3 al 5 de juliol— el festival ha ofert un centenar d’actuacions provinents d’onze països diferents, combinant grans noms de l’escena musical internacional

Altres notícies