Els bombers rescaten un jove que havia caigut a la Via Ferrata de Sant Feliu

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Grup d’Actuacions Especials dels Bombers de la Generalitat, ha rescatat un jove que havia caigut en un barranc de 12 metres, de la via ferrata (cala del molí) a Sant Feliu de Guíxols.

Després del rescat amb helicòpter, el jove ha estat traslladat a l’hospital Josep Trueta de Girona, on se l’ha tractat d’una lesió a la zona pèlvica i al genoll.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

L’empresa tenia autorització per treballar, però havia d’aturar l’activitat pel risc molt alt d’incendi

La investigació sobre l’origen de l’incendi de les Gavarres se centra a aclarir si l’empresa encarregada dels treballs va suspendre l’activitat després de rebre un avís pel risc molt alt d’incendi. Segons informa el Diari de Girona, l’empresa havia rebut un missatge que prohibia l’ús de serres radials aquell dia.

Altres notícies