Els forenses no troben signes d’agressió al cos de la nena de 10 mesos morta a Torroella

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Els forenses no han trobat signes d’agressió sexual a la nena de 10 mesos que la seva mare va portar ja morta al CAP de Torroella de Montgrí el dissabte al vespre.
Els Mossos d’Esquadra van detenir un home de 26 anys que convivia amb la mare de la criatura perquè es sospitava que la mort no fos natural.
L’home detingut ha quedat en llibertat però haurà d’anar a declarar dimarts al jutjats d’instrucció. L’autòpsia ha revelat que les ferides que el nadó tenia a la zona íntima són superficials i que no hi ha esquinçaments ni lesions internes.
L’autòpsia no ha pogut determinar les causes de la mort però no descarta que pugui ser per causes naturals, com ara una infecció.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Mercury Prize 2026 revela els 12 àlbums finalistes amb Paul McCartney, RAYE i Florence + The Machine

El Mercury Prize ja ha fet pública la llista dels dotze àlbums finalistes de l’edició de 2026, un dels reconeixements més prestigiosos de la música britànica i irlandesa. La selecció combina grans noms consolidats amb algunes de les propostes emergents més destacades del panorama actual, en una edició que tornarà a culminar el pròxim 22

Altres notícies