Els guanyadors del IV Premi de Narrativa Curta Josep Pallach de Begur

L'entrega de premis va tenir lloc el dissabte a Figueres

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Jofre Poch, alumne de primer de batxillerat de l’Institut Montilivi de Girona, amb la narració La tapadora, i Maria Valenzuela, alumna de tercer d’ESO de La Salle Figueres, amb la narració Un dia vaig ser feliç, han estat els guanyadors del IV Premi de Narrativa Curta Josep Pallach, convocat per l’Ajuntament de Begur, en el marc dels Premis Josep Pallach d’Educació 2017-2018.

Jofre Poch ha estat proclamat guanyador pel jurat en la categoria de cicles formatius i batxillerat, mentre que Maria Valenzuela és la guanyadora en la categoria d’ESO. L’entrega dels premis de Begur, com també els dels premis Pallach de Figueres i Palafrugell, es va fer el dissabte a Figueres, amb la presència de l’alcalde de Begur, Joan Loureiro, i la regidora de Cultura, Mònica Martínez. El jurat del premi begurenc estava format per Marta Rosa, Roser Baguer, Fèlix Pérez, Rosa Neras i Puri Abarca.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

25 anys de música empordanesa: Ràdio Capital reunirà els artistes que han posat veu al territori en un concert únic

Ràdio Capital celebrarà els seus 25 anys amb un concert únic dissabte 31 d’octubre a les 19 h a la plaça del Castell de Peratallada. La Black Music Big Band acompanyarà artistes com Mazoni, Sanjosex, Di-versiones, Jofre Bardagí, Neus Mar, Els Cremats, la Cobla Bisbal Jove, Cloè Riembau i Joan Rubau en una celebració de la música empordanesa.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies