Els hotels comencen a preparar la temporada vinent

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A les portes del Nadal i amb la temporada feta, els hotels de la Costa Brava afronten reformes per començara preparar la propera temporada amb garanties. En el cas dels hotels de l’associació Costa Brava Hotels de Luxe, són diversos els establiments que tanquen les seves portes per afrontar aquesta escomesa.

A Pals, La Costa Beach & Golf Resort, abordarà  la renovació de les habitacions Junior Suite Planta Baixa i també de la Sala Gaudí, que és un dels espais habilitats per a la celebració de reunions, mentre que altres establiments de l’entitat, com el Terraza Hotel & Spa de Roses, el Rigat Park de Lloret de mar o el Peralada Wine & Spa, també aprofitaran el tancament hivernal per a reformes de sales, habitacions, salons menjador o la ppiscina principal en el darrer cas.

- Publicitat -
- Publicitat -

Torroella de Montgrí i l’Estartit reforcen els serveis de neteja i recollida de residus per a la temporada alta

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha activat els serveis reforçats de neteja viària i recollida de residus coincidint amb l’inici de la temporada alta. El dispositiu, vigent fins al setembre, inclou neteja diària de les principals platges i més freqüències de recollida per afrontar l’augment de població estacional.

Altres notícies