Els hotels comencen a preparar la temporada vinent

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A les portes del Nadal i amb la temporada feta, els hotels de la Costa Brava afronten reformes per començara preparar la propera temporada amb garanties. En el cas dels hotels de l’associació Costa Brava Hotels de Luxe, són diversos els establiments que tanquen les seves portes per afrontar aquesta escomesa.

A Pals, La Costa Beach & Golf Resort, abordarà  la renovació de les habitacions Junior Suite Planta Baixa i també de la Sala Gaudí, que és un dels espais habilitats per a la celebració de reunions, mentre que altres establiments de l’entitat, com el Terraza Hotel & Spa de Roses, el Rigat Park de Lloret de mar o el Peralada Wine & Spa, també aprofitaran el tancament hivernal per a reformes de sales, habitacions, salons menjador o la ppiscina principal en el darrer cas.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Palamós retira dues barques que acaben varades a la platja de la Fosca a causa del temporal

Durant el matí es retiraran les embarcacions de la zona de la platja i s'ha tancat part de la zona per poder desenvolupar aquestes tasques.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies