14.6 C
Pals
Dimecres, 8 octubre 2025
- Publicitat -

Els Mossos denuncien un home per causar 4 incendis forestals a Sant Feliu de Guíxols

Els incendis, tots ells de petita intensitat, es van produir entre els dies 5 i 16 d’agost

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de Sant Feliu de Guíxols han denunciat penalment un home de 55 anys com a presumpte autor de quatre delictes d’incendi. Els fets van tenir lloc entre els dies 5 i 16 d’agost a la zona rústica de Sant Amanç, on hi ha vegetació, matolls i habitatges propers.

Els focs van ser intencionats i de poca intensitat, sense ús d’accelerants i sempre després de les vuit del vespre. Els incendis es van localitzar en un espai molt concret, amb petits focus de matolls i herbes seques, en zones no susceptibles de generar grans focs forestals.

Davant la repetició dels incidents, els Mossos van posar en marxa una investigació conjunta amb els Agents Rurals i la Policia Local de Sant Feliu de Guíxols. El dispositiu de vigilància va permetre identificar un home que vivia en una barraca pròxima al lloc dels focs. L’individu ja havia tingut problemes previs amb els veïns.

La seva presència al lloc dels fets poc després dels incendis i les contradiccions en les seves explicacions van acabar centrant les sospites. Finalment, el dia 20 d’agost, només quatre dies després de l’últim incendi, els investigadors van denunciar-lo penalment.

El denunciat no té antecedents i passarà a disposició judicial quan sigui requerit pel jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Sant Feliu de Guíxols.

- Publicitat -
- Publicitat -

10 COMENTARIS

Comments are closed.

Músics que escriuren

Ben trobats oients de Ràdio Capital. Espero que hàgiu passat un bon estiu. Jaume Pla, Mazoni, el músic bisbalenc...

Altres notícies