9.5 C
Pals
Dissabte, 3 gener 2026
- Publicitat -

Els pagesos, preocupats per les gelades d’aquesta setmana

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els pagesos es mostren preocupats pels efectes de les gelades i la pluja de la nit de dijous en conreus de fruita dolça i vinya. Hauria afectat diferents municipis del Baix Empordà, com Calonge.

Expliquen que ha vingut en un moment gens habitual, precedit de molta bonança i quan les plantes ja s’havien desenvolupat. Des d’Unió de Pagesos, asseguren que l’episodi de baixes temperatures ha afectat sobretot les plantes més joves i aquells conreus en zones més fondals.

El coordinador territorial de Girona d’Unió de Pagesos, Xavier Frigola, vaticina que les gelades tindran conseqüències en la producció.

El Baix Ter també va patir una gelada la setmana passada que va afectar els conreus de la zona.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els principals reptes i previsions del 2026 al Baix Empordà

El Baix Empordà afronta aquest 2026 amb la incertesa pròpia de cada inici d'any, però també amb algunes certeses...

Altres notícies