1.4 C
Pals
Dimecres, 7 gener 2026
- Publicitat -

Em puja la “serotonina” amb els Manel a Begur

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Una escola sempre ha estat caracteritzada per ser un lloc d’aprenentatge i de lleure. A Begur però, divendres a la nit durant el concert dels Manel al pati de les Escoles Velles, la gent va gaudir més que aprendre.

Sota l’atenta mirada del castell de Begur, els Manel van cantar èxits del seu nou disc com “Serotonina”, “Sabotatge” o “Jo competeixo”. El grup també va recuperar els, ja considerats clàssics, com “Ai Dolors” o “Al Mar”. Aquesta última cançó sense la presència d’un “ex-alumne” de la banda, l’ukelele. Un instrument que el grup va deixar de tocar quan van llançar el seu últim disc l’any passat i van canviar el seu estil musical per un toc més electrònic.

El moment amb més aclamació per part del públic va ser durant un dels èxits de l’últim llançament, la “Serotonina”, que va servir al Guillem, el cantant, per presentar els seus companys. Al ritme i lletra de la cançó, el cantant del grup, també va començar a comentar experiències, com que “al tocar a la Costa Brava, em puja la Serotonina”.

Un públic que en sentir les paraules de la Costa Brava, ja deu estar esperant que l’any vinent tornin a cantar els Manel als peus del Castell de Begur.

- Publicitat -
- Publicitat -

Bruno Mars anuncia que ja ha acabat el seu nou disc i prepara el retorn amb senzill imminent

Cinc anys després de la publicació de l’àlbum de Silk Sonic amb Anderson .Paak, que va deixar l’èxit global ‘Leave the Door Open’, Bruno Mars està a punt de tornar a escena. El cantant ha revelat a través de les xarxes socials que ja ha acabat el seu nou disc, un anunci que ha disparat

Altres notícies