Empat del Palamós al camp del cuer

Els blau-i-grocs, força espessos, van poder igualar gràcies a un penal transformat per Mercader

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Degà, en un partit gris, va obtenir un empat a 1 gol al camp del Mollet, que vist com va anar el partit, es pot considerar positiu.

Els locals, que estrenaven entrenador, es van avançar en el marcador als primers minuts, i després es van dedicar a rendibilitzar el seu avantatge.

Els blau-i-grocs, força espessos, van poder igualar gràcies a un penal transformat per Mercader en el minut 76.

La situació classificatòria dels palamosins continuarà de la mateixa manera, donat que el Can Gibert també va empatar el seu partit al camp del Bosc de Tosca.

La setmana vinent, els homes d’Àlex Redondo rebran al Municipal Palamós-Costa Brava al penúltim de Primera Catalana.

El duel contra el Torelló es jugarà diumenge dia 5, i el Palamós espera poder millorar la seva novena posició actual.

- Publicitat -
- Publicitat -

Anna Andreu emociona el públic de la Pera en una de les nits més íntimes del Festival ÍTACA

La plaça Catalunya de la Pera es va omplir aquest divendres per rebre Anna Andreu en una de les actuacions més emotives del Festival ÍTACA. La cantautora hi va presentar Vigília, en un concert marcat per la proximitat i la sensibilitat. El certamen es tancarà el 5 de juliol a Calella de Palafrugell.

Altres notícies