En plena onada de calor

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui assolirem el nivell màxim d’aquesta onada de calor amb temperatures que poden superar els 40ºc en zones interiors de l’Empordà com per exemple a la Bisbal. Per tan ens espera una jornada amb el cel serè, temperatures que fregaran els 40ºc de màxima i la mínima que no baixarà dels 20ºc.

Amb aquesta situació el Servei Meteorològic de Catalunya activa el nivell 6/6 per onada de calor entre les 6 del matí i les 6 de la tarda

Quan sortiu al carrer, eviteu estar-hi massa estona i hidrateu-vos bé.

El cap de setmana es presenta també molt calorós però ja amb tendència a la disminució de la temperatura.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Anna Andreu emociona el públic de la Pera en una de les nits més íntimes del Festival ÍTACA

La plaça Catalunya de la Pera es va omplir aquest divendres per rebre Anna Andreu en una de les actuacions més emotives del Festival ÍTACA. La cantautora hi va presentar Vigília, en un concert marcat per la proximitat i la sensibilitat. El certamen es tancarà el 5 de juliol a Calella de Palafrugell.

Altres notícies