Endesa treballa per restablir el subministrament elèctric al Baix Empordà després del temporal

Els tècnics retiren arbres i branques caiguts i reparen línies elèctriques afectades. La situació ha millorat durant la nit, però diversos municipis de la comarca encara continuen sense llum en alguns indrets.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Endesa treballa aquest dilluns per normalitzar el subministrament elèctric al Baix Empordà després de les incidències provocades pel temporal de vent del cap de setmana. Les fortes ventades van provocar danys a la xarxa elèctrica i la caiguda d’arbres i branques sobre diverses línies de distribució.

Els equips tècnics han treballat durant tota la nit per localitzar i reparar les incidències, malgrat les dificultats derivades de la manca de visibilitat. Segons la companyia, aquest matí la situació és notablement millor i el nombre d’afectacions s’ha reduït, però a alguns indrets encara es mantenen.

Amb la llum del dia, els treballs s’han intensificat per retirar arbres caiguts i reparar les línies elèctriques danyadesEndesa ha reforçat els equips operatius desplegats sobre el terreny, així com els recursos del centre de control, amb l’objectiu d’accelerar la recuperació del servei.

La companyia també recorda que, en funció de la intensitat del vent, no sempre és possible intervenir immediatament. Quan les condicions meteorològiques no garanteixen la seguretat dels equips, especialment en treballs en alçada o en pals elèctrics, les actuacions s’han de retardar fins que la situació ho permeti.

Endesa manté una coordinació constant amb el Centre de Coordinació Operativa de Catalunya per fer seguiment de la situació i prioritzar les actuacions a la xarxa.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’atenció psicològica d’infants i adolescents

La Dra. Edelmira Domènech (BCN, 1935) i el Dr. Josep Tomàs (1938-2025), des de fa més de cinquanta anys,...

Altres notícies