13.4 C
Pals
Dilluns, 26 gener 2026

Enric Frigola, nou president de la Fundació Ernest Morató

Pren el relleu del músic i compositor Antoni Mas que, després de cinc anys en el càrrec, deixa la presidència

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El periodista Enric Frigola és el nou president de la Fundació Ernest Morató, dedicada a impulsar la investigació de les havaneres. Frigola ja era patró de l’entitat i ha rebut el suport unànime de la resta del patronat.

Enric Frigola (Peratallada, 1946) ha realitzat i dirigit programes de promoció musical a Ràdio 4 i Catalunya Ràdio, on va ser coordinador de Catalunya Cultura i Catalunya Música, entre el 2001 i el 2009. Actualment, és coordinador de programació de Ràdio Estel.

Entre els reconeixements que ha rebut, destaquen l’Ofici de Periodista, la Creu de Sant Jordi i un dels premis d’Actuació Cívica, de la Fundació Lluís Carulla.

Enric Frigola pren el relleu del músic i compositor Antoni Mas que, després de cinc anys en el càrrec, deixa la presidència.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:14:54

Els Tremendus: “A Sant Feliu el Carnaval és especial perquè hi trobem la nostra gent”

Els Tremendus també estan ultimant els detalls per estrenar-se a la rua de divendres 13 de febrer a Sant Feliu. En una entrevista a Ràdio Capital, Laia Bodro, membre de la colla Tremendus, ha compartit com viuen la prèvia d’un dels esdeveniments més esperats al municipi. 

Altres notícies