Palafrugell tanca la porta definitivament a la benzinera de Llofriu

Els veïns del poble havien rebutjat la proposta en un procés participatiu

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La junta de govern local de Palafrugell ha tancat la porta definitivament aquest dijous a la proposta de gasolinera a Llofriu. Segons fonts municipals, el govern farà un informe desfavorable si el privat tramita el permís. Els veïns de Llofriu van rebutjar el projecte el passat dissabte. En total, van participar-hi 80 persones. El resultat va ser de 57 vots en contra i 23 a favor.

El projecte de la gasolinera de Llofriu s’hagués situat a la C-66, a l’alçada de la nova rotonda, i hagués comptat amb un bar i botiga.

El govern de Palafrugell liderat per Juli Fernández va desestimar l’any passat totes les propostes presentades per l’empresa. Ara, però, el nou govern de Josep Piferrer havia rebut una proposta renovada per part del promotor que rebaixaria la dimensió dels esquemes inicials. A més, tenien sobre la taula 200 signatures que ha recollit el privat per demostrar que compta amb prou suport entre els llofriuencs.

El projecte havia comptat amb l’oposició de l’Associació de Veïns i Amics de Llofriu.

- Publicitat -
- Publicitat -

Mor Stephan Crass, impulsor de l’agermanament entre Palamós i Rheda-Wiedenbrück

Stephan Crass ha mort als 75 anys a la ciutat de Rheda-Wiedenbrück, a Alemanya. Va ser una figura clau en l'inici de l'agermanament amb Palamós. L'Ajuntament de Palamós li va concedir l'Escut de la Vila per la seva tasca. El seu impuls va permetre crear una relació que encara avui manté intercanvis culturals, socials, esportius i educatius.

Altres notícies