ERC de Calonge i Sant Antoni no assistirà a la festa patronal de la Policia Municipal si hi va la Guàrdia Civil i la Policia Nacional

El portaveu d'ERC al consistori ha dit que ho troben "inadmissible" i encara més després de les peticions de la Fiscalia

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
ERC de Calonge i Sant Antoni no assistirà a la festa patronal de la Policia Municipal si hi va la Guàrdia Civil i la Policia Nacional
Loading
/

Esquerra Republicana de Calonge i Sant Antoni no assitirà a la festa patronal de la Policia Municipal del proper divendres 9 de novembre si no es retira la invitació a la Guàrdia Civil i la Policia Nacional.

El grup parlamentari ERC ha presentat una instància on es reclama aquest fet i el portaveu d’Esquerra al consistori, Martí Fonalleras, ha dit que ho troben “inadmissible“, sobretot després de les peticions de les penes de la Fiscalia, i que no comparteixen la justificació que l’alcalde va fer quan va manifestar que s’havien “d’anar normalitzant les relacions”, i ha recordat que també té gent del seu partit a la presó.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Bisbal d’Empordà no pot replantar el seu xiprer emblemàtic després de les fortes ventades

El xiprer no s’ha pogut replantar pel mal estat de les arrels, debilitades pels episodis meteorològics recents i la sequera. La seva caiguda suposa la pèrdua d’un element destacat del paisatge local.

Altres notícies