11.8 C
Pals
Diumenge, 14 desembre 2025
- Publicitat -

Es cancel·la el Festival d’Eurovisió 2020

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La pandèmia mundial que hi ha a tot el món ha provocat moltes cancel·lacions de concerts i ara es confirma que enguany tampoc se celebrarà el Festival d’Eurovisió que havia de tenir lloc el mes de maig a Rotterdam.

La UER ha decidit cancel·lar la celebració del festival, ja que suposa un gran esforç de producció de milers de treballadors, així com el desplaçament d’un bon grapat de persones, artistes, periodistes i seguidors, motiu més que suficient per suspendre la celebració del certamen.

És la primera vegada en 64 anys que es cancel·la el festival.

L’entrada Es cancel·la el Festival d’Eurovisió 2020 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La DOP Oli de l’Empordà presenta la seva nova collita a Figueres

Figueres ha acollit la presentació de la nova collita de l’Oli de l’Empordà, amb un oli verge extra de qualitat excel·lent. L’acte ha inclòs tastos, música i nous productes promocionals com un pack d’olis i un passaport per fer oleoturisme.

Altres notícies