9.2 C
Pals
Dilluns, 9 febrer 2026

Es reactiva la zona blava de Pals, a partir de l’1 de juny

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El proper dia 1 de juny, es posa en funcionament de nou la zona blava de Pals que tindrà vigència fins el 15 de setembre.

Per a la tramitació d’aparcament els veïns que abonen l’Impost Municipal de Vehicles de Tracció Mecànica a l’Ajuntament de Pals NO han de realitzar cap tipus de tramitació administrativa.

No obstant, les persones que disposin d’una segona residència al municipi, així com aquelles que treballin en algun dels seus establiments, podran sol·licitar, a partir del 22 de maig, l’abonament per estacionar a la zona blava del nucli de Pals i de la platja, per un import de 65 euros per tota la temporada.

Els interessats podran fer la corresponent sol·licitud a través de la pàgina web de l’Ajuntament, (https://www.pals.cat/ca/informacio-zona-blava/) adjuntant la següent documentació: el contracte de treball o alta d’autònoms, quan ho sol·licitin treballadors dels comerços (65 € abonament temporada); el rebut de l’Impost de Bens i Immobles per les persones que tinguin una segona residència (65 € abonament temporada); el DNI del titular del rebut i, finalment, la matrícula del vehicle pel qual se sol·licita l’abonament.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

El Baix Empordà es mobilitza per la Run4Cancer 2026 amb prop de 900 participants

El Baix Empordà ha tornat a mostrar el seu fort compromís solidari amb motiu del Dia Mundial contra el...

Altres notícies