L’escola de Circ de la Bisbal en marxa amb un centenar d’alumnes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El nou curs a l’Escola de Circ de la Bisbal d’Empordà ja està en marxa. L’edició d’enguany comptarà amb gairebé 100 alumnes repartits per 5 municipis de l’Empordà.

La iniciativa aposta per potenciar i motivar la pràctica del circ com a eina cultural. Unes pràctiques que es porten a terme a la Bisbal d’Empordà, Castelló d’Empúries, Camallera, Forallac i Begur.

La novetat d’enguany però és la programació lectiva de classes de circ a Educació Física amb les escoles de primària de la Bisbal i Forallac.

Des de l’any 2011, l’Escola de Circ ha anat creixent, tant pel que fa a activitats, programari i poblacions on es pot cursar.

- Publicitat -
- Publicitat -
01:10:46

Govern i oposició a Palamós: Puig defensa la transformació del municipi i Ferrés denuncia manca de gestió a un any de les eleccions

En una nova edició del programa Govern i oposició de Ràdio Capital, l’alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i la...

Altres notícies