Escolta el nou disc de The Strokes “The New Abnormal”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner eram 3

Aquest divendres sant s’ha publicat un dels discs més esperats del 2020, el primer disc en 7 anys dels The Strokes anomenat “The New Abnormal“. Fins al moment havíem pogut escoltar 3 de les 9 cançons que formen part del disc i des d’aquesta mitjanit ja està disponible a iTunes o a Spotify.

La banda de Julian Casablancas té previst presentar-lo en directe a finals d’agost al festival Primavera Sound, que s’ha mogut de dates per la pandèmia de coronavirus.



L’entrada Escolta el nou disc de The Strokes “The New Abnormal” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

El Consell Comarcal del Baix Empordà aprova les bases del pressupost del 2027 i un nou pla per a la diversitat

També ha validat un nou pla per a la diversitat afectiva, sexual i de gènere. Entre els acords destaquen la continuïtat dels menjadors escolars, la col·laboració amb Jafre i Regencós i la renúncia del conseller Jordi Carol.
- Publicitat -
Banner dietetica genciana

Altres notícies