Espectacular xoc del pilot palsenc Oriol Servià

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

El pilot de Pals Oriol Servià ha disputat aquest cap de setmana la seva cursa Indycar número 200. La indycar és la màxima categoria de curses de cotxes monoplaces als Estats Units. Ha arribat a aquesta xifra a les famoses 500 milles d’indianàpolis. És un dels esdeveniments de motor més antics que existeixen.

S’ha vist en mig en un espectacular accident que no li ha causat problemes físics. També s’hi han vist implicats els pilots Power, Davison i Hinchcliffe. Tots quatre han hagut d’abandonar la cursa.

 

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal inaugura la tercera edició de la Terracotta Biennal centrada en la ceràmica contemporània

La tercera Terracotta Biennal converteix la Bisbal d’Empordà en un punt de trobada de la ceràmica contemporània fins diumenge. El Terracotta Museu acull les obres de 18 creadors, debats professionals i activitats culturals obertes al públic. La programació combina art, arquitectura, disseny i investigació. La cita culminarà diumenge amb el lliurament del Premi de Ceràmica Terracotta Biennal.
- Publicitat -

Altres notícies