12.2 C
Pals
Dissabte, 8 novembre 2025
- Publicitat -

Espectacular xoc del pilot palsenc Oriol Servià

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El pilot de Pals Oriol Servià ha disputat aquest cap de setmana la seva cursa Indycar número 200. La indycar és la màxima categoria de curses de cotxes monoplaces als Estats Units. Ha arribat a aquesta xifra a les famoses 500 milles d’indianàpolis. És un dels esdeveniments de motor més antics que existeixen.

S’ha vist en mig en un espectacular accident que no li ha causat problemes físics. També s’hi han vist implicats els pilots Power, Davison i Hinchcliffe. Tots quatre han hagut d’abandonar la cursa.

https://www.youtube.com/watch?v=rY7hyM-CJ3k

 

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

Kendrick Lamar lidera les nominacions dels Grammy 2026 amb nou candidatures

La 68a edició dels Premis Grammy se celebrarà el diumenge 1 de febrer de 2026 al Crypto.com Arena de Los Angeles. La cerimònia, coneguda com “La Nit més gran de la música”, s’emetrà en directe per CBS i es podrà veure també a Paramount+. El raper californià Kendrick Lamar és el gran protagonista d’aquesta edició

Altres notícies