8.1 C
Pals
Dimarts, 25 novembre 2025
- Publicitat -

Espectacular xoc del pilot palsenc Oriol Servià

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El pilot de Pals Oriol Servià ha disputat aquest cap de setmana la seva cursa Indycar número 200. La indycar és la màxima categoria de curses de cotxes monoplaces als Estats Units. Ha arribat a aquesta xifra a les famoses 500 milles d’indianàpolis. És un dels esdeveniments de motor més antics que existeixen.

S’ha vist en mig en un espectacular accident que no li ha causat problemes físics. També s’hi han vist implicats els pilots Power, Davison i Hinchcliffe. Tots quatre han hagut d’abandonar la cursa.

https://www.youtube.com/watch?v=rY7hyM-CJ3k

 

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

El Vida 2026 revela un cartell espectacular amb Ralphie Choo, Guitarricadelafuente i Fatboy Slim com a grans reclams

El festival Vida tornarà a Vilanova i la Geltrú del 2 al 4 de juliol del 2026 i ho farà amb un dels cartells més eclèctics i ambiciosos de la seva història. La nova edició ja s’ha presentat sota l’eslògan “This is not a festival” i promet una experiència que vol superar la idea tradicional

Altres notícies