Esquerra de Sant Feliu aprova la llista electoral per a les eleccions 2023

La llista està formada per 29 persones que acompanyaran la candidata a l'alcaldia, Sílvia Romero.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dimecres, l’assemblea local de militants d’ERC Guíxols va aprovar la llista electoral per a les properes eleccions municipals. La llista està formada per 29 persones que acompanyaran la candidata a l’alcaldia, Sílvia Romero.

L’aprovació de la llista electoral marca l’últim pas abans de les eleccions i té com a objectiu canviar el rumb que ha seguit el govern municipal en els últims anys. Durant els darrers mesos, el partit ha treballat per configurar una llista de persones diverses en termes d’edat, àmbits i perfils, amb l’objectiu que puguin governar la ciutat i fer-la més atractiva per als visitants i, al mateix temps, oferir oportunitats per als residents permanents.

La llista inclou diverses persones independents que creuen en la proposta republicana per al futur de la ciutat i han decidit donar suport a ERC. Aquestes persones s’han integrat a la campanya sota el nom de GUÍXOLS FUTUR i formen part de la llista d’ERC. Segons el comunicat emès per la formació «representen el desig compartit per molts ganxons i ganxones de canviar el lideratge municipal».

L’assemblea va aprovar per unanimitat una llista formada per un 50% de dones i un 50% d’homes. La llista inclou cares conegudes i altres que s’incorporen per primera vegada.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Una nedada a Palamós reclama més seguretat per als nedadors davant les embarcacions

Una quarantena de persones han participat en una nedada a Palamós per reclamar més seguretat al mar. Les entitats organitzadores demanen normes més clares davant l’augment d’embarcacions recreatives. També reclamen distàncies de seguretat, carrils per nedar i més protecció dels espais naturals. Els nedadors alerten de situacions de risc durant els mesos d’estiu.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies