‘Et deixo la mà’, l’esperat senzill de Mariona Escoda, ja és aquí

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Després d’haver guanyat el talent show de TV3 Eufòria, sense haver estat nominada ni una sola vegada, Mariona Escoda publica el primer senzill avançament del que serà el seu proper treball discogràfic.

‘Et deixo la mà’ és una cançó empoderadora, amb força i potència. El seu significat principal té a veure amb l’evolució personal i professional de la Mariona. La cantant li deixa la mà a la seva versió anterior —sobretot pre-Eufòria—, plena d’inseguretats.

A la seva inconfusible veu dolça se li sumen uns cors potents, acompanyats d’un bombo i guitarres acústiques i sintetitzadors. A més, la cançó ve acompanyada d’un videoclip ple de color que retrata les tres versions de la Mariona.

Aquesta no és la primera cançó de la jove artista. Abans de triomfar a Eufòria ja havia estat treballant en un EP, “Tal com havia de ser”. De fet, es va publicar just abans de l’emissió del concurs.

El concert de presentació del seu nou treball discogràfic, organitzat per The Project, tindrà lloc el dia 16 d’abril a la Sala Paral·lel 62 de Barcelona.

L’entrada ‘Et deixo la mà’, l’esperat senzill de Mariona Escoda, ja és aquí ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra, Mushka i Doctor Prats encapçalen el Festiuet 2027

El Festiuet ja escalfa motors per a l’edició del 2027 amb els primers noms del cartell. Sopa de Cabra, Mushka i Doctor Prats són els artistes anunciats per al festival, que tindrà lloc els dies 16 i 17 de juliol a Salou. Una de les grans cites d’aquesta edició serà l’actuació de Sopa de Cabra
- Publicitat -
clinica milena

Altres notícies