Èxit de la campanya “pels valents” a la policia local de Palafrugell

El cos de policia ja ha venut més de 500 escuts de tela, la recaptació íntegra dels quals es destinarà a finançar la feina que l’hospital barceloní du a terme contra el càncer infantil.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A aquesta campanya, anomenada “escuts solidaris”, s’han integrat 50 policies locals de tota Catalunya, com per exemples les de Lloret, Roses o Llagostera. Els escuts valen 4 euros i es poden adquirir tant a les comissaries de la Policia com a diversos establiments comercials dels municipis.

L’enganxina mostra l’escut policial de Palafrugell amb un fons negre, el color groc (que identifica la lluita contra el càncer)  i l’etiqueta “pels valents”. A més, porta una cola termoadhesiva al dors, que permet fixar-la a qualsevol peça de roba simplement passant-li la planxa per sobre. D’aquesta manera, es pot enganxar fàcilment a camises, dessuadores o motxilles.

Els mateixos agents de Palafrugell van ser els primers a participar amb una aportació personal de 50 euros, els quals, sumant els escuts venuts, ascendeixen la recaptació a més de 2000 euros.

- Publicitat -
- Publicitat -

Pals inicia les obres del nou parc urbà als Camps del Mas de l’Horta

L’Ajuntament de Pals començarà les obres del nou parc urbà als Camps del Mas de l’Horta. El projecte crearà un gran espai verd a l’entrada del nucli antic. L’actuació recuperarà una zona degradada. El futur parc inclourà àrees de descans, jocs infantils i espais per a activitats culturals.

Altres notícies