Èxit de públic al Festival ISTIU amb les entrades exhaurides en diversos concerts

El festival de Castelló d’Empúries i Empuriabrava ha omplert tots els seients en els concerts de Carles Cases, Quimi Portet, Mishima i Paula Valls.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Festival ISTIU de Castelló d’Empúries i Empuriabrava ha omplert tots els seients en alguns dels concerts més esperats d’aquesta cinquena edició. Les actuacions de Carles Cases, Quimi Portet, Mishima i Paula Valls han penjat el cartell d’entrades exhaurides.

El certamen, organitzat per l’Ajuntament, ha ofert catorze concerts. La meitat han estat gratuïts, i la resta amb entrades a preus molt assequibles. Aquesta aposta per facilitar l’accés a la cultura ha reunit prop de 2.500 espectadors i ha registrat una ocupació mitjana del 75%.

El concert de Roba Estesa ha posat punt final a l’edició d’enguany, que ha combinat propostes musicals en espais singulars de Castelló d’Empúries i Empuriabrava. En aquesta última localitat, s’ha estrenat l’escenari de la plaça de les Palmeres, on han tingut lloc diversos concerts gratuïts.

El que ha atret més públic ha estat el de Northern Cellos, un quartet gironí de violoncels elèctrics que va interpretar versions ballables de rock, dance, pop i metal.

L’alcaldessa de Castelló d’Empúries, Anna Massot, ha celebrat la consolidació del festival i ha destacat que tot ha funcionat sense incidents, tot i la pluja. Ha afirmat que el festival posa en valor el patrimoni del municipi i atrau visitants en l’inici de la temporada turística.

- Publicitat -
- Publicitat -

La integració tarifària arriba a les comarques gironines i a partir de dilluns es podrà viatjar amb un bitllet

Els usuaris podran utilitzar els títols multiviatge de l'ATM de Girona a totes les línies d'autobús interurbà, facilitant la mobilitat en una àrea integrada de més de 400.000 persones.

Altres notícies