Falsa alarma per un abocament de fuel a Port de la Selva

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

S’ha enfonsat a Port de la Selva un veler que hi va quedar encallat el passat 25 de juliol. Ha passat quan un pesquer volia arrossegar-lo cap al centre de la badia. A més, s’ha detectat un possible abocament de fuel que finalment s’ha descartat.

Protecció Civil havia activat el Pla Camcat (Pla Especial d’Emergències per contaminació de les aigües) en fase de pre-alerta davant una possible taca de gasoil.

A les 6 de la tarda d’aquest dimarts, però, el Servei d’Emergències de la Generalitat, ha anunciat que desactivava el pla. S’ha conclòs que no hi havia taca de gasoil perquè el dipòsit està buit.

Ara, el propietari s’emportarà el veler al Port.

El passat 25 de juliol, la tramuntana va fer que dos velers fondejats a la badia, que no estaven en cap de les trenta, boies quedessin encallats a la sorra.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Canet Rock 2026 esgota les 25.000 entrades quatre mesos abans del festival

El Canet Rock torna a demostrar la força del festival i la fidelitat del seu públic. A quatre mesos de la seva celebració, l’organització ja ha anunciat que s’han exhaurit les 25.000 entrades disponibles per a l’edició de 2026, confirmant l’enorme expectació que genera cada any la cita musical. El pròxim 4 de juliol, el

Altres notícies