25.9 C
Pals
Dijous, 17 juliol 2025
- Publicitat -

Ferida una motorista en un accident al polígon la Riera d’Esclanyà, entre Regencós i Palafrugell

La noia ha quedat ferida i un helicòpter del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) l'ha hagut de traslladar a l'Hospital Dr. Josep Trueta de Girona

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Una motorista ha resultat ferida aquest migdia després d’un accident a la carretera entre Regencós i Palafrugell, a l’alçada del polígon industrial La Riera d’Esclanyà. Els fets han passat sobre les 13 h d’aquest dilluns, i hi han treballat equips de la Policia Local de Begur, Mossos d’Esquadra i Bombers.

Segons ha explicat la Policia Local de Begur a Ràdio Capital, la noia ha resultat ferida i un helicòpter del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) l’ha hagut de traslladar a l’Hospital Dr. Josep Trueta de Girona.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Laia Aguilar: “Els silencis familiars tenen una força molt poderosa”

L'escriptora Laia Aguilar visitarà l’Escala aquest 18 de juliol per presentar el seu nou llibre, Tots aquells mars, una obra ambientada a Formentera que se centra en la història de tres generacions de dones marcades per un fet tràgic del passat. 

Altres notícies