13 C
Pals
Dilluns, 20 gener 2025
- Publicitat -

S’obre la convocatòria dels Premis d’Educació Josep Pallach

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Fundació Josep Pallach organitza aquests premis en col·laboració amb els ajuntaments de Palafrugell, Begur i Figueres. La convocatòria té per objectiu posar en valor la figura del pedagog Josep Pallach i generar reflexió a l’entorn de l’educació en el segle XXI.

L’Ajuntament de Palafrugell convoca el 3r Premi d’articles periodístics de caire educatiu transversal. L’Ajuntament de Begur, el 3r Premi de narrativa curta sobre compromís socials. I el de Figueres, el 13È Premi d’experiències educatives. Les bases es poden consultar al web de la Fundació Pallach. Aquesta entitat sense ànim de lucre, amb seu a Palafrugell, treballa per promoure el debat, la investigació i el desenvolupament de l’educació en un sentit transversal i inclusiu. L’entitat porta el nom de Josep Pallach Carolà, pedagog, polític i professor universitari, nascut a Figueres i que va morir a Esclanyà el 1977. La Fundació la van impulsar fa cinc anys un grup de persones disposades a recollir i posar en valor el llegat docent del mestre i pedagog empordanès.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Comencen les obres a la deixalleria municipal de Palafrugell

Es pavimentarà l’espai d'abassegament de caixes per al transport de residus, es reconstruirà un magatzem de residus i se’n farà un de nou per a la recuperació de residus.

Altres notícies