Flogging Molly faran parada a Barcelona el 24 de gener de 2019

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El festival Resurrection Fest torna a portar-nos artistes d’allò més interessants gràcies al seu Route Resurrection i pel 24 de gener ens ofereix la possibilitat de gaudir d’una de les bandes punk més festives del moment. Es tracta de Flogging Molly, que actuaran a la sala Razzmatazz 2 de Barcelona, on podrem escoltar temes com “Drunken Lullabies”, “Devil’s Dance Floor” o “If I Ever Leave This World Alive” entre altres.

Feia 10 anys que el grup de Califòrnia i serà una bona oportunitat per tornar a gaudir de la seva música. Les entrades es posen a la venda el divendres a través del web de Resurrection Fest.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’Estartit repassa 25 anys d’història a través de l’exposició de Ràdio Capital

La mostra recull turisme, vida social, equipaments, medi ambient i episodis d’impacte local a través de fotografies i continguts periodístics. Genís Dalmau i Jordi Ponjoan han destacat el valor de mirar enrere per preparar el futur del municipi.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies