Florence + The Machine estrena Big God amb producció de Jamie xx

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Florence + The Machine han compartit avui una nova peça, Big God, que compta amb la producció de Jamie xx i que inclou l’aparició de Kamasi Washington.

És la tercera cançó que coneixem de High as hope després de Hunger i Sky full of song. El disc arribarà divendres 29 de juny.

El videoclip de Big God l’ha dirigit Autumn de Wilde, mentre que la coreografia és obra de Akram Khan and Florence Welch. De moment només es pot veure a Apple Music.

El 12 de juliol el grup presentarà les cançons al festival BBK Live.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner eram 3

Dept. torna amb un nou EP i dues dates de directe

Dept. torna als escenaris. La banda manresana ha anunciat el seu retorn amb un nou EP i dues dates de directe abans que acabi l’any: el 21 de novembre a La Cabra de Vic i el 18 de desembre a la sala Wolf de Barcelona. El retorn arriba en un any especialment significatiu per al
- Publicitat -

Altres notícies