Fred i vent de tramuntana

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui ens aixequem amb algunes nuvolades i un dia amb força fred amb temperatures que freguen els 0ºc de mínima i 10ºc de màxima. Aquesta sensació de fred es veurà incrementada pel vent de tramuntana que encara bufa amb intensitat moderada.

El cap de setmana es presenta molt tranquil amb predomini de l’ambient assolellat i amb temperatures que seran força fredes.

Hem d’estar atents a la propera setmana ja que arriba una massa d’aire fred siberiana que ens pot portar alguna sorpresa.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

El IV Saló dels Oficis del Baix Empordà preveu rebre i orientar a uns 2.000 alumnes

El IV Saló dels Oficis i les Professions del Baix Empordà se celebrarà el 14 i 15 d’abril a Platja d’Aro. Aplegarà uns 2.000 alumnes i oferirà orientació, tallers i xerrades per acostar el món laboral als joves i fomentar la formació professional i l’ocupació de qualitat a la comarca.

Altres notícies