15.9 C
Pals
Dijous, 23 octubre 2025
- Publicitat -

Fressa de sabres a la Siglantana

Presentació a la Bisbal de «Ruido de sables» el darrer recull de comptes de Jaime Rosal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Fressa de sabres a la Siglantana
Loading
/

Introduït per David Suñé, l’escriptor barceloní afincat a Corçà, Jaime Rosal va presentar dimecres al vespre a la llibreria La Siglantana de la Bisbal el seu darrer treball, un recull de dotze contes en els que l’autor torna a demostrar el seu domini del relat, en el que es mou amb una perícia admirable, mentre el seu afilat sentit de l’humor dissecciona a la perfecció els seus personatges.

«Ruido de sables» constitueixen un conjunt de narracions escrites en castellà, que inclouen des de les tribulacions d’un en vetust bevedor fins les desventures eròtiques d’un aprenent d’arquitecte, o la revenja del passant d’un advocat miserable, a qui ha somrigut un sobtat canvi de fortuna o els dubtes d’un jove obligat per una promesa, tot per acabar desembocant en l’esperpèntic cop d’estat de Tejero i Milans del Bosch aquella llarga nit de febrer de 1981.

Breu entrevista a Jaime Rosal

- Publicitat -
- Publicitat -

Bon Jovi anuncien la seva tornada als escenaris amb una gira mundial el 2026

Després d’un llarg període allunyats dels escenaris, Bon Jovi han confirmat el seu retorn mundial el 2026 amb una nova gira que marcarà una etapa d’esperança i renaixement per a la banda. Jon Bon Jovi, que va ser operat de les cordes vocals l’any 2022, ha anunciat que es troba plenament recuperat i amb ganes

Altres notícies