18.9 C
Pals
Divendres, 2 maig 2025
- Publicitat -

GALERIA: Primer dia de terrasses obertes al Baix Empordà en l’inici de la fase 1 del desconfinament

Des de primera hora del matí, les taules i cadires del carrer han rebut els primers clients a diversos municipis del Baix Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Baix Empordà ha passat aquest dilluns a la fase 1 del desconfinament pel coronavirus. Això vol dir que arreu de la comarca, les terrasses de bars i restaurants han tornat a obrir però amb la meitat de l’ocupació. Des de primera hora del matí, les taules i cadires del carrer han rebut els primers clients.

Ho han fet, això sí, en condicions ben diferents de les habituals. Amb una separació d’uns dos metres entre taula i taula, i sense poder acollir més de 10 persones a una mateixa taula.

Els cambrers han de desinfectar les taules cada vegada que marxen els clients. No hi pot haver cartes o altres elements compartits entre taules.

Palamós

Palafrugell

Torroella de Montgrí

https://twitter.com/minairoMontgri/status/1262274608977391617

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Isabel i Fabiola Alcalà: “Cal valorar més i millor la feina que fem els artesans”

El Terracotta Museu de la Bisbal ha inaugurat l’exposició “Ponderosa”, un homenatge a la família Alcalà i a l’empresa Ceràmica La Ponderosa, fundada fa gairebé cinquanta anys. La mostra repassa l’evolució de la ceràmica familiar, des de les peces artístiques del pare i l’avi fins a la producció actual, amb una reivindicació clara de l’artesania local.

Altres notícies