Gerard Way estrena ‘Getting Down The Germs’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Gerard Way continua avançant material nou i després de ‘Baby you’re a haunted house’ ara ha estat el torn de ‘Getting Down The Germs’, un tema compost pel seu excompany de My Chemical Romace Ray Toro, al costat de Sara Andon i Doug McKean.

De moment no hi ha notícies sobre un nou disc de l’excantant de My Chemical Romace, però recordem que el seu debut en solitari “Hesitant Alien” va publicar-se el 2014.

 

L’entrada Gerard Way estrena ‘Getting Down The Germs’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Maaike Van Arend: “Volem recuperar un patrimoni musical català que ha quedat oblidat”

Líricat, l’Associació Catalana de Música Lírica, neix amb l’objectiu d’impulsar nous projectes de teatre musical i recuperar obres del patrimoni líric català que han quedat fora dels escenaris. La seva secretària i membre fundadora, Maaike Van Arend, ha explicat al Supermatí de Ràdio Capital els primers projectes de l’entitat.
- Publicitat -

Altres notícies