Gerard Way estrena ‘Getting Down The Germs’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner agrienergia

Gerard Way continua avançant material nou i després de ‘Baby you’re a haunted house’ ara ha estat el torn de ‘Getting Down The Germs’, un tema compost pel seu excompany de My Chemical Romace Ray Toro, al costat de Sara Andon i Doug McKean.

De moment no hi ha notícies sobre un nou disc de l’excantant de My Chemical Romace, però recordem que el seu debut en solitari “Hesitant Alien” va publicar-se el 2014.

 

L’entrada Gerard Way estrena ‘Getting Down The Germs’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner dutxa girona

NIMAI reivindica la despersonalització barcelonina a ‘Façanes al sol’

NIMAI publica ‘Façanes al sol‘, el segon avançament del seu pròxim àlbum «Ècdisi«. La cançó és un crit al cel contra allò l’artista defineix com «una ciutat que expulsa els seus veïns i perd la seva identitat». Aprofita la ràbia per convertir-la en un esclat de rock alternatiu. El single forma part d’un projecte de
- Publicitat -

Altres notícies