Gerard Way estrena ‘Getting Down The Germs’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Gerard Way continua avançant material nou i després de ‘Baby you’re a haunted house’ ara ha estat el torn de ‘Getting Down The Germs’, un tema compost pel seu excompany de My Chemical Romace Ray Toro, al costat de Sara Andon i Doug McKean.

De moment no hi ha notícies sobre un nou disc de l’excantant de My Chemical Romace, però recordem que el seu debut en solitari “Hesitant Alien” va publicar-se el 2014.

 

L’entrada Gerard Way estrena ‘Getting Down The Germs’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Madonna aconsegueix un triple número 1 amb «Confessions II» a Espanya, els Estats Units i el Regne Unit

Madonna ha signat una de les fites comercials més destacades de l’any amb Confessions II. El nou treball ha debutat directament al número 1 de les llistes d’àlbums d’Espanya, els Estats Units i el Regne Unit, confirmant l’excel·lent acollida internacional del disc i consolidant la vigència de l’artista gairebé cinc dècades després del seu debut.

Altres notícies