15.3 C
Pals
Dissabte, 6 desembre 2025
- Publicitat -

Gessamí Boada mostra ‘Dust in the Sky’ des del confinament

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La cantautora Gessamí Boada interromp la producció del seu segon disc, que s’estrenarà aquesta tardor, per presentar-nos ‘Dust in the Sky‘, una senzilla cançó a piano i veu, creada i enregistrada en temps de confinament.

Parla dels valors de solidaritat i empatia que estan prenent tanta força en aquests temps difícils. Però sobretot, busca retre homenatge a les víctimes de la Covid-19 i acompanyar les seves famílies i amistats.

“Dust in the Sky” és un viatge emocional cap a l’acceptació final de que tots som “pols al cel”.

L’entrada Gessamí Boada mostra ‘Dust in the Sky’ des del confinament ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Marc Rovira guanya el Premi Llucieta Canyà de Crítica Literària d’Indilletres

El jurat ha destacat la profunditat i la solidesa argumentativa de la crítica guanyadora, dedicada a l’obra d’Eva Piquer.

Altres notícies