Gessamí Boada mostra ‘Dust in the Sky’ des del confinament

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La cantautora Gessamí Boada interromp la producció del seu segon disc, que s’estrenarà aquesta tardor, per presentar-nos ‘Dust in the Sky‘, una senzilla cançó a piano i veu, creada i enregistrada en temps de confinament.

Parla dels valors de solidaritat i empatia que estan prenent tanta força en aquests temps difícils. Però sobretot, busca retre homenatge a les víctimes de la Covid-19 i acompanyar les seves famílies i amistats.

“Dust in the Sky” és un viatge emocional cap a l’acceptació final de que tots som “pols al cel”.

L’entrada Gessamí Boada mostra ‘Dust in the Sky’ des del confinament ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Begur dedicarà la 21a edició de la Fira d’Indians al mar i la navegació amb el lema ‘Mar i vela’

Begur celebrarà la 21a edició de la Fira d'Indians els dies 4, 5 i 6 de setembre. La nova edició estarà dedicada al mar i la navegació sota el lema "Mar i Vela". El municipi oferirà concerts, teatre, mercat, visites guiades, exposicions i activitats familiars. La programació també incorporarà novetats per ampliar l'accessibilitat i reforçar la divulgació del patrimoni indià.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies