Ginestà actuarà el dissabte 7 de novembre a la sala Razzmatazz de Barcelona en el marc del Festival Empremtes. El concert, previst a les 21 h, ja ha exhaurit totes les entrades disponibles, una mostra del bon moment que viu el projecte dels germans Júlia i Pau Serrasolsas.
El duet s’ha consolidat com una de les propostes destacades del pop català gràcies a una trajectòria que combina cançons properes, una sonoritat pròpia i una connexió directa amb el públic. El disc “Vida Meva”, publicat el 2024, els va fer guanyar dos Premis Enderrock i el reconeixement com a Disc Català de l’Any. Un any després, van ampliar l’univers d’aquest treball amb l’EP “Només viure”.
Entre el 2024 i el 2025, Ginestà va oferir més de 90 actuacions i va passar per escenaris com el Porta Ferrada, el Cabró Rock, el Canet Rock, L’Acústica i les festes de la Mercè. També va exhaurir les entrades del concert a la sala Apolo, consolidant la seva capacitat de convocatòria.
El concert a Razzmatazz arriba en un moment de transició per al grup, que el 2026 obre una nova etapa amb la publicació del seu nou àlbum. La cita de l’Empremtes serà una nova oportunitat per retrobar-se amb el públic barceloní.
L’Empremtes encara la recta final de l’edició
El Festival Empremtes manté la programació durant els últims mesos de l’any amb una proposta que combina artistes de diferents estils i generacions. Abans del concert de Ginestà, el calendari inclou les actuacions de Manu Guix, el 24 d’octubre a la sala Apolo, i José González, el 28 d’octubre a Paral·lel 62.
Després de la cita amb Ginestà, el festival continuarà amb Abril, el 13 de novembre a la Sala Vol; Merino, el 14 de novembre a la Sala Wolf; Renaldo & Clara, el 28 de novembre a la sala Apolo; Macy Gray, el 16 de desembre a Paral·lel 62, i Nita, el 18 de desembre a La 2 de l’Apolo.
Amb aquesta programació, l’Empremtes manté l’aposta per portar propostes musicals diverses a diferents sales de Barcelona.
L’entrada Ginestà exhaureix les entrades per al concert del 7 de novembre a Razzmatazz dins l’Empremtes ha aparegut primer a Primera Fila.








